Wydechy | Nitro | Ecumaster | Kontakt
 

 

Do aut terenowych i zabytkowych gdzie niedostępne są zamienniki nierdzewne proponujemy wydechy ze stali nierdzewnej o minimalnym hałasie


Dobór poszczególnych elementów odbywa się indywidualnie w zależności od zapotrzebowania i preferencji klienta. 
Możemy zastosować katalizator o zwiększonym przepływie, jeden lub dwa tłumiki środkowe oraz jeden lub dwa tłumiki końcowe, zarówno przelotowe, przelotowo-komorowe jak i bardzo ciche tłumiki komorowe.

Wydech będzie trwały oraz polepszy w niewielkim stopniu osiągi samochodu co najważniejsze jednak - nie będzie głośny jak przy zastosowaniu chińskich tłumików sportowych.

Co ważne w autach terenowych - kontakt z błotem i wodą nie robi na naszych pracach wrażenia.

Aby w pełni zobrazować budowę układu - zamieszczamy uproszczone schematy najpopularniejszych konfiguracji:

schemat

Dodatkowo możemy w ukłladzie zastosowac przepustnice - przed końcowym tłumikiem która po naciśnięciu przełacznika lub pilota omijać będzie koncowy tłumik co spowoduje zwiększenie głośności na życzenie. Realizacje tego typu rozwiazań znalezć można w galerii.

cutout

 

 

 
 

Wydechy do sportu

Do sportów motorowych proponujemy wydechy ze stali nierdzewnej z katalizatorem spełniajace wymogi ekologii oraz hałasu - dostosujemy wydech do zadanej głosności przy danych obrotach aby auto przeszło bez kłopotu badanie techniczne. Proponujemy katalizatory sportowe o zwiększonym przepływie z wkładem metalowym.

Wydechy do aut ulicznych

Do aut jeżdzacych po drogach publicznych proponujemy układy wydechowe ze stali nierdzewnej z katalizatorem lub bez. Konstrukcja układu dobierana jest w zależności od upodobań klienta oraz silnika jaki mamy w samochodzie. Możemy wykonac układ zarówno głosny basowy, lub cichy zbliżony brzmieniem do seryjnego jednak polepszajacy opróżnianie cylindrów.

 

Wydechy off-road i auta zabytkowe

Do aut terenowych i zabytkowych gdzie niedostepne są zamienniki proponujemy wydechy ze stali nierdzewnej o minimalnym hałasie

Dobór poszczególnych elementów odbywa sie indywidualnie w zależności od zapotrzebowania i preferencji klienta. 
Możemy zastosować katalizator o zwiększonym przepływie, jeden lub dwa tłumiki środkowe oraz jeden lub dwa tłumiki końcowe, zarówno przelotowe, przelotowo-komorowe jak i bardzo ciche tłumiki komorowe.

 
Facebook © 2015 Inochi Motorsport. All rights reserved